28 Şubat 2015 Cumartesi

EĞER ÖĞRENCİ İSEN ...

Biz insanlar sürekli aynı seyleri yapmaktan sıkılırız. Bi değişiklik isteriz. Ve aklımıza gelen şey bi tatile çıkmak olur çoğu zaman.  Bu fikirden sonra aklımızda onlarca soru işareti oluşmaya başlar. İlk olarak şehir dışına mı çıksak ? yoksa bi delilik yapıp yurtdışı çıkartması mı yapsak işte aklınıza yurt dışı fikri düştüğü anda soru işaretleri çoğalmaya başlar.  Mavi yolculuğamı çıksak acaba ya da turlara mı katılsak ne yapsak ? daha bir çok soru… daha önceden karar vermek hiç bu kadar zor gelmemişti diye düşünmeye başlayacaksınız ilk önceleri ama zamanla tatil planınız kafanızda şekillenecek. Ben de yaşadım ordan biliyorum. Aslında ben mavi yolculuk istiyordum ama denizin üzerinde geminin içinde gün geçirmek istemediğime karar verdim . çünkü o süre içinde pek çok yeni yerler görebilir öğrenebilirim. Turlara bağlı kalmakta istemedim. En iyisi herşeyi kendim hazırlamalıydım. Bu tatil benim ilk tatilim olucaktı ve hersey olabildiğine mükemmel olmalıydı. İlk olarak nereye gitmem gerekiyor ona karar vermem gerekiyor… 
Ve uzun uğraşlar araştırmalar sonucunda Polonya'ya karar verdim. neden polonya diye düşünenler olabilir.
Polonya ya gidiyorum. Çünkü ;
Oldukça uygun maliyette orda pek ala tatilimi geçirebilmem mümkün.
Çoğu ülke ve şehirlere ulaşımı oldukça kolay ve maliyeti de bir o kadar uygun.
Turlara o kadar para vermektense kendim istediğim gibi kendi pilanlarım dahilinde güzel bir tatil beni bekliyor ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder